Sajtóközlemények
Többéves megállapodást kötött a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull pótkocsi fék- és futóművezérlési technológiák szállítására
2020. november 30.
- Újabb szintre lépett a két vállalat hosszú távú, jövőorientált technológiai partnersége
- Újgenerációs pótkocsi EBS és univerzális új HMI (ember-gép kapcsolat) a megrendelések között
- Az újabb ügylet a Knorr-Bremse piaci részesedését növeli a pótkocsi fék- és futóművezérlési szegmensben
München, 2020. november 30. - A Knorr-Bremse, a fékrendszerek globális piacvezetője, a vasúti és haszongépjármű-alrendszerek vezető szállítója és a Schmitz Cargobull több évre szóló, pótkocsi fék- és futóművezérlési technológiák szállítására vonatkozó szerződést írt alá. A Knorr-Bremse a jövőben prémium funkciók - elektropneumatikus légrugózás, RDC rámpatávolság-vezérlő - szállítását is végezni fogja.
Örömünkre szolgál, hogy a Schmitz Cargobull pótkocsi fék- és futóművezérlési technológiával való ellátását a jövőben is biztosíthatjuk. Ezzel a megrendeléssel a Schmitz Cargobull egyike az első vevőinknek az újgenerációs pótkocsi EBS és az univerzális új HMI szállítása terén. A pótkocsi EBS rendszereink a legmagasabb szintű minőséget és megbízhatóságot képviselik, míg az új HMI piaci fogadtatása ígéretesnek tűnik a flottaüzemeltetők és járművezetők körében. „A megállapodás nem csak a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull közötti partnerséget, hanem a pótkocsi fék- és futóművezérlési szegmensen belüli piaci részesedésünket is erősíti” - mondta Dr. Peter Laier, a Knorr-Bremse AG Igazgatótanácsának haszongépjármű-rendszerek üzletágért felelős tagja.
A többéves megállapodás részét képezi továbbá a POS parkolási és manőverezési szelep jelenlegi verziójának újgenerációs, emelő-süllyesztő funkcióval ellátott POM technológiára való átalakítása, valamint az új moduláris felfüggesztés-vezérlés (CSM) hagyományos és elektropneumatikus légrugózási rendszerekhez. A technológiának köszönhetően ugyanazon vezérlőegységgel a parkoláson és a manőverezésen kívül a rakfelület magassága is könnyen és kényelmesen szabályozható. Az új, harmonizált HMI technológia használata a pótkocsiknál rendkívül egyszerű; emellett a parkolási és manőverezési, valamint az emelő és süllyesztő funkciók integrálása a beszerelést is jelentősen megkönnyíti a járműgyártók számára. A megrendelés a fentieken kívül a pótkocsi fék- és futóművezérlési szegmens prémium funkcionalitásainak különböző elemeire, ABS-érzékelőkre, kapcsolófejekre és hagyományos szelepekre is vonatkozik.
Folyamatos fejlesztéseink révén a teherszállító társaságok tulajdonosi összköltségének (TCO) minimalizálásához kívánunk hozzájárulni megbízható, innovatív technológiák alkalmazásával. „A hatékony, felhasználóbarát és biztonságos működést innovatív HMI technológiával igyekszünk biztosítani az egyes pótkocsi funkcionalitásoknál” - mondta Andreas Schmitz, a Schmitz Cargobull vezérigazgatója.
Az altenbergei aláírási ceremónián Dr. Peter Laier, Andreas Schmitz, valamint Dr. Jürgen Steinberger, a Knorr-Bremse Haszongépjármű Rendszerek igazgatósági tagja és Roland Klement, a Schmitz Cargobull technológiai igazgatója vett részt.